، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

کلمات خارجی خارجی

1393/9/3 10:35
نویسنده : رها
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچک منمحبت

 

این طوطی رو بابابزرگ اوایل تابستان برات خریدن، با دیدنش ذوق کرده بودی،اسمشو گذاشتیم فندق، ولی شما مَکو صداش می کنی، فقط چند ماه فکرش می کردیم که مکو یعنی چی و این اسم از کجا اختراع شدهمتفکریک روز که  شعر میرم مدرسه رو که خیلی دوستش داری با هم می خوندیم،گفتی جیبام پر از مکو و پستهتعجب

متوجه شدم که شما به فندق میگی مکو( حتی اگر اشتباه هم تلفظ کنی مَکو تلفظ نمیشهمتفکر)خنده

(تو این عکس باهم رفته بودیم گردش، شما هم اصرار داشتی که حتما مکو هم همراه خودمون ببریمغمگین)

 

جالبه که به خودکار میگی یُغارتعجب

گاهی اوقات بهم میگی مامان لایی ،هنوز متوجه نشدم لایی یعنی چیسوالغمگین

 

پسندها (1)

نظرات (4)

zizi
3 آذر 93 10:37
وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی و منو با نام آوای آبیز لینک کنی بعدش بهم خبر بدی لینکتون کنم این ادرس اصلی منهwww.ruo.blogfa.com
رها
پاسخ
ارام
3 آذر 93 23:34
سلام مکو! چه اسم جالبی.... شاید منظورش از لایی ، لالایی باشه میگما خوب رسیدی به روزهای شیرین زبونی پسرک.حظ رو ببر که خیلی زود این روزها از دست میره ببوس عسل پسر رو
رها
پاسخ
سلام بانو اتفاقا خودم هم فکر می کردم منظورش از لایی، لالایی هست ولی این نبود،بالاخره کشفش می کنم خیلی خوشحالم که بالاخره پسرم جمله میگه،تو وبلاگ برخی از دوستان که از حرف زدن بچه هاشون می نوشتن، کلی قربون صدقه بچه ها می رفتمآرزو می کردم پسرمن هم یه روز باهام صحبت کنه واقعا این روزها خیلی زود می گذره و دلمون تنگ میشه برای شیرین زبونیاشون ممنون گلم
مامان زکریا
4 آذر 93 7:11
سلام رها جون چه طوطی نازززززززززززززززززی دارین مبارک گل پسری باشه (ببخشید من اسم شاهزاده ی شما رو بلد نیستم) مکی هم خیلی اسم جالبیه مخصوصا وقتی که رمزگشایی شده و معنی همون فندق رو داده کلا من عاشق غلط غلوط حرف زدن بچه هام
رها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم (اسمش به دلایلی نمی تونم بنویسممیام پیشت،فکر می کردم اسم پسرم تو مطالب رمزدار هست حالا که نگاه می کنم می بینم اونجا هم ننوشتم) چه جالب،نکته خوبی بود همین غلط غلوط حرف زدنشونه که به شیرینیشون اضافه می کنه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
5 آذر 93 15:14
سلام خانمي پسرمون واقعا هم خارجي حرف ميزنه و مترجم لازمه،‌البته اكثر بچه ها همين طوري شروع مي كنن مگه محمدمهدي رو يادتون نيست...معما مطرح مي كرد طوري كه فقط خودم از پسش بر مي آمدم مامان لايي... احتمالا شبيه اسمتون نيست؟‌ يا مامان نازي...
رها
پاسخ
سلام عزیزم بعضی از کلمات رو خارجی میگهولی شیرینه برام وقتی در پی کشف یک کلمه خارجی هستم فداش بشم محمدمهدی عزیزم که خیلی شیرین زبونه،واقعا وقتی از شیرین زبونیاش می نویسید کلی قربون صدقش میرم مامان نازیامتحان می کنم ببینم منظورش همینه یا نه