، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

1000 روزگیت مبارک دلبندم

1393/9/1 15:10
نویسنده : رها
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابابغل

 

جشنشیرین زبونم 1000 روزگیت مبارکجشن

 

 

1000 روز قشنگ و رویایی رو در کنارت سپری کردیم،1000 روزه که نفسمان به نفست بند است، 1000 روز است که به برکت وجودت من مادر شده ام،خدایا شکرت به این هدیه شیرینی که بهمون دادی،خدایا خودت نگهدارش باشآرام

 

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد


 

 

 

آرزویی بکن گوشهای خدا پر از آرزوست

و دستهایش پر از معجزه

آرزویی بکن شاید کوچکترین معجزه اش

بزرگترین آرزوی تو باشد

دلبندم با من بمان تا ابد ...

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
2 آذر 93 9:55
سلام خدا حفظ كنه پسر 1000 روزه مهربون و دوست داشتنيت رو عكس جديد نميذاري از گل پسر؟
رها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم اصلا نمی گذاره ازش عکس بگیریم،هروقت می خوام ازش عکس بگیرم موبایل رو ازم می گیره و میگه مامان بذار من عسکت بگیرم البته دوربین خونه که خیلی وقته داره خاک می خوره
mahtab
2 آذر 93 16:25
سلام ان شاالله هزارساله بشي پسر خوب
رها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خاله جون
مامان زکریا
4 آذر 93 7:13
سلام ما شالله ما نشستیم ماشین حساب آوردیم ببینیم 1000 روز میشه چند سال؟!!! مبارکت باشه گل پسر قند عسل الهی که عمر با برکت و عزت داشته باشی
رها
پاسخ
سلام گلم ممنون از دعای خیرت
مامان زکریا
5 آذر 93 6:41
سلام رهاجون دو سال و نه ماهگی پسر من کاملا درگیر ترک پوشک براش بودم و یکی از سخت ترین مراحل رشدش برای من بود چون بعدش تموم خونه رو آب کشی کردم و تا یک هفته خستگی از تنم بیرون نمی رفت
رها
پاسخ
سلام عزیزم واااااااای از پوشک گرفتن بچه ها پروژه بزرگ و سنگینیه،بعضی بچه ها چند ماه طول میکشه تا از پوشک گرفته بشن،خیلی صبر و حوصله می خواد به نظر من بعد از هر سختی،وقتی نتیجه کارمونو می بینیم اون خستگی هم برامون شیرین میشه