، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

مامان دوسیت دارم

1393/8/4 11:34
نویسنده : رها
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندممحبت

با ماشینات بازی می کردی ، من هم در حالی که از خستگی نشسته بودم جلوی تلوزیون، اومدی بغلم و دو تا دستاتو گذاشتی دور گردنمو و آرام گفتی مامان دوسیت دارم،منتعجبمحبتبغلجشن

انگار همه خوشبختی دنیا رو بهم داده بودن، خدایاشکرتجشن

 

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

 

حال به بهانه های مختلف بهت می گم : گل پسرم بگو مامان دوستت دارمخندونک، در حالی که لبخند شیرینی بر لب داری میگی : مامان دوسیت دارممحبت

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
4 آبان 93 20:01
طعم شیرین عاشقی مادر و پسری، گوارای وجود نازنینتان
رها
پاسخ
چه زیبا،ممنون گلم،محمدمهدی شیرینم را ببوس
مامانِ عسل
5 آبان 93 7:40
شیرین زبون خوردنی وای که چقدر شیرینه شنیدن این جملات از زبون این فسقلی ها
رها
پاسخ
واقعا همینطوره،خیلی شیرینه شنیدن مهربانیشون،کلی انرژی بهمون میده
مامان زکریا
11 آبان 93 7:09
ای جونم م م م م م م م من عاشق این لحظه هام عشقتون مستدام
رها
پاسخ
ممنون گلم
مامان فرانک
14 آبان 93 12:48
خصوصی
رها
پاسخ
واقعا ممنون عزیزم از راهنمایی خوبی که کردید،سپاسگزارم
مامان فرانک
16 آبان 93 10:59
سلام مامانی عزیزپسر گل ما چطوره؟؟ امیدوارم شادی همیشه مهمون خونه دلتون باشه
رها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای خیرتون، خدا راشکر همه چیز خوب پیش می ره،میام خدمتتون