، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

دورکعت عشق

1393/6/25 11:16
نویسنده : رها
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته منمحبت

وقتی دارم وضو می گیرم میای پیشم و میگی مامان، من وضو، صورت و دست و پا رو مسح می کشی ، بعد دوتا جانماز برای من و خودت میاری و پهن می کنی میگی مامان الله اکبر،بعد نیت می کنی و رکوع و سجود رو بجا میاری و یه چیزایی زیر لب زمزمه می کنی . بعد از اینکه نمازت تموم میشه تسبیح دست می گیری و الله اکبر میگی. البته نمازهات از دورکعت بیشتر نمیشهخندونک

صلوات رو یادگرفتی ( اللهم لصِّ علی محمد و آل محمد ) به صلّ میگی لصِّ بغل

حالا با هم بسم الله الرحمن الرحیم رو تمرین می کنیم آرام

هرجا که گنبدی می بینی میگی مامان مسجد الله اکبر بعد صلوات می فرستی ،

فدات بشم عزیز دلم،از خدا می خوام بزرگتر هم که شدی به نمازهات اهمیت بدی و خصوصا اول وقت بجا بیاریمتنظر که رسول خدا(ص) فرمودند :

«از من نیست کسی که نماز را سبک بشمارد. به خدا قسم هر کس نماز واجبش را از اول وقت، به تأخیر بیندازد، در حوض کوثر نزد من نخواهد آمد و شفاعت من در روزقیامت نصیب او نمی‌گردد.» همچنین می فرمایند :

کسی که نمازهای پنج گانه را در موقع خود اقامه کند و رکوع و سجود نماز را کامل به جا آورد خدای عزوجل پانزده خصلت به او عطا فرماید :

1-سه خصلت در دنیا :

 -عمر او را زیاد کند .

 -مال و اموال او را زیاد کند .

-اولاد صالح او را زیاد کند .

2-سه خصلت در موقع مرگ :

-از ترس او را ایمن دارد.

-از هول مرگ ایمن دارد.

-او را داخل بهشت گرداند.

3-سه خصلت در قبر:

-سوال نکیر و منکر را بر او آسان کند.

-قبر او را وسیع گرداند.

-دری از درهای بهشت به روی او گشوده شود.

4-سه خصلت در محشر :

-صورت او مثل ماه ، نور می دهد.

-نامه عملش را به دست راستش دهند.

-حساب را برای او آسان می گرداند.

5-سه خصلت در موقع عبور از صراط :

-خداوند از او راضی می شود .

-به او سلام می دهد.

-نظر رحمت به او می فرماید .

خدایا شکرت

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
25 شهریور 93 11:26
اي جان خدا ازش قبول كنه، خيلي دوست دارم نماز خوندن بچه ها رو محمدمهدي هم با ما وضو مي گيره، نماز مي خونه و به شدت عاشق مسجد و نماز جماعته
رها
پاسخ
من از دیدن نمازخواندن بچه ها لذت می برم،هزارماشاا... به محمدمهدی گلم،از طرف من ببوسش خداکنه بزرگتر که میشن علاقه به نمازخواندن داشته باشن،ترس من بیشتر از محیط بیرون هست که خداناکرده روشون تاثیر نگذاره
مامان زکریا
26 شهریور 93 8:34
سلام عزیزم ماشالله به این گل پسر مامانی با این حدیث مو به تنم سیخ شد. من گاهی غافل میشم از نماز اول وقت
رها
پاسخ
سلام گلم لطف داری عزیزم، برکت زندگی در نماز اول وقت است،همیشه از خدا می خوام توفیق نماز اول وقت رو بهم بده،امیدوارم پسرم که بزرگتر شد اهل نماز وقرآن و عبادت باشه
مامانِ عسل
26 شهریور 93 13:52
سلام بانوی مهربون... هزار آفرین به پسرک نمازخون و با محبتمون دخترک من هر جا مسجد میبینه با کلی ذوق میگه مامان مشهد نکات مفیدی بودن امید که یادمون بمونه
رها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت گلم فدای عسل جون بشم که اینقدر شیرین زبون و دوست داشتنیه از طرف من ببوسش انشاا...
مامانِ عسل
26 شهریور 93 13:53
بانو رمز عوض شده ؟! نمی دونم چرا گاهی پست ها برام باز نمیشن؟!
رها
پاسخ
میام پیشت گلم
مامان زکریا
1 مهر 93 21:44
سلام ما دلمون می خواد زود به زود آپ کنید زود به زود زود به زود با عکس های خوشتل خوب دلمون می خواددیگه چیتار تنیم؟؟؟؟؟؟؟
رها
پاسخ
سلام عزیزم خیلی دلم می خواد ولی واقعا مشغله کاری نمی گذاره،مهربونی گلم چیتار تنم وقتی نمی تونم چیتار تنم وقتی دلم براتون تنگ میشه ولی زودبه زود نمی تونم بیام
مامان زکریا
16 مهر 93 21:39
سلام عزیزم خوشا به حال دلتون که صفایی دادی بهش با زیارت مولای مشهد امام رئوف حضرت مهربانی امام رضا علیه السلام زیارتتون قبول باشه ان شالله
رها
پاسخ
سلام مهربانم ممنون عزیزم،انشاا... به زودی قسمت شما هم بشه
زهرا و زکریا
25 مهر 93 18:34
سلام رها جون خوشا به حالتون ما رو هم یاد کنید در بهشت الرضا علیه السلام
رها
پاسخ
سلام عزیزم به یاد همه دوستان بودیم انشاا... مقبول درگاه باری تعالی باشد
مامانِ عسل
3 آبان 93 12:13
سلام عزیزم... نبودین دلتنگ شدیم... خوشحالم خوبید... خصوصی را چک کنید
رها
پاسخ
سلام گلم به خاطر مسافرت و مشغله کاری نتونستم زودتر بیام،قربون مهربانیت ممنون از اعتمادت
مامان زکریا
4 آبان 93 10:47
سلام مامان رها محرم که می آید نبض زمین از زدن شرمسار می شود ... روزگارتان حسینی التماس دعا
رها
پاسخ
محرم ارباب شده شاید به بهانه عشق حسین بشود در این هوای آلوده قدری نفس بکشیم..... التماس دعا