، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

من مادرم...

1393/1/31 13:01
نویسنده : رها
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی که آماده ی تولد بود ، نزد خدا رفت و از او پرسید :
« می گويند فردا شما مرا به زمين می فرستید .
اما من به این کوچکی بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم ؟ »
خداوند پاسخ داد :
« از ميان بسياری از فرشتگان ، من يکی را برای تو در نظر گرفته ام .
او در انتظار توست و از تو نگهداری خواهد کرد . »
اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود يا نه .
اینجا در بهشت من کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و اینها برای شادی من کافیست .
خداوند لبخند زد :
« فرشته ی تو برايت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند
خواهد زد. تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود . »
کودک ادامه داد :
« من چطور می توانم بفهمم مردم چه می گویند در حالی که زبان آنها را نمی فهمم ؟ »
خداوند او را نوازش کرد و گفت :
« فرشته ی تو ، زیباترین و شیرین ترین واژه
هایی را که ممکن است بشنوی ، در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری
به تو یاد خواهد داد ، که چگونه صحبت کنی . »
کودک با ناراحتی گفت :
« وقتی می خواهم با شما صحبت کنم، چه کنم ؟ »
خداوند برای اين سئوال هم پاسخی داشت :
« فرشته ات دستهایت را کنار هم می گذارد و به تو یاد می دهد چگونه دعا کنی . »
کودک سرش را برگرداند و پرسید :
« شنیده ام در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند . چه کسی از من محافظت خواهد کرد ؟ »
خداوند گفت :
« فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد ، حتی اگر به قیمت جانش تمام شود . »
کودک با نگرانی ادامه داد :
« اما من همیشه به این دلیل که دیگر شما را نمی توانم ببینم ، ناراحت خواهم بود . »
خداوند لبخند زد و گفت :
« فرشته ات همیشه درباره ی من با تو صحبت خواهد
کرد و به تو راه بازگشت نزد مرا خواهد آموخت ؛ گر چه من همواره در کنار تو خواهم بود . »
در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد . کودک می دانست که بايد به زودی سفرش را آغاز کند . او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید :
« خدايا! اگر بايد همين حالا بروم ، لطفاً نام فرشته ام را به من بگوييد . »
خداوند شانه ی او را نوازش کرد و پاسخ داد :
« نام فرشته ات اهمیتی ندارد . می توانی او را مادر صدابزنی . »
مرا به کعبه چه حاجت!
طواف می کنم "مادری" را که برای لمس دستانش هم
وضو باید گرفت ...

خدایا هزاران بار ممنونتم که منو لایق این نام قشنگ کردی و نعمت مادر شدن رو بهم هدیه دادی

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:11
هر انسانی عطری خاص دارد!! گاهی بعضی عجیب بوی خدا میدهند... مثل "مادر"!! روزت مبارک مامانی
رها
پاسخ
روز شما هم مبارک،زیبا بود
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:14
چند تا سوال دارم: 1- امیرمحمد در چه حدی حرف میزنه؟ جملۀ کامل میگه؟ همۀ حرفاش قابلِ تشخیصِ؟ 2- هنوز پوشکش میکنی؟ 3- خودش لباساش رو درمیاره؟ آخه همه میگن امیرعلی چرا هنوز کامل حرف نمیزه؟ چون خواهرزاده ام که دختره و یه ماه از امیرعلی بزرگتره چندماهه که کامل حرف میزنه... هنوز پوشکش میکنم.... خودم باید زود زود ببرمش دستشویی خودش جیشش رو نمیگه... شلوارش رو راحت درمیاره ولی پیراهنش رو نه.... شلوارشم میپوشه ولی کج و کوله
رها
پاسخ
میام پیشتون
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:22
این آدرس وب خودمه: http://nafassaadat.blogfa.com
رها
پاسخ
مامان امیرارشا
31 فروردین 93 14:47
سلام مامانی مهربون ممنون از پیام تبریک بسیار زیباتون منم روز زن و مادر رو بهتون تبریک می گم. امیدوارم که سایه تون سالهای سال بالای سر امیرمحمدم باشه[گل
رها
پاسخ
سلام عزیزم روز شما هم مبارک،عزیزمی
مرضيه (مامان محمد مهدي)
1 اردیبهشت 93 15:35
سلام خانمي روزت مبارك، البته با تاخير
رها
پاسخ
سلام عزیزم،روز شما هم مبارک
مامان امیرعلی
2 اردیبهشت 93 9:59
ممنونم عزیزم خیالم راحت شد البته منم خودم همینا رو به مامان اینا میگم ولی خب حرفاشون استرس میاره قربونت... لطف کردی
رها
پاسخ
خواهش می کنم گلم با شما موافقمبه مرور زمان همه چیز حل میشه
❤مامان محمد و ساقی❤
8 اردیبهشت 93 12:22
سلام عزیزم خوبی ممنونم بابت همراهی همیشگیت و لطف و محبتی که نسبت به ما داری میدونم دیرشده ولی"روزت مبارک"ایشالله سایت همیشه بالا سر امیرمحمدجان باشه
رها
پاسخ
سلام بانو ممنون گلم خواهش می کنم عزیزم روز شما هم مبارکممنون از محبتت
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:23
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامان آیسو وآیسا
28 اردیبهشت 93 11:52
لطفا اگه ممکنه رمز بدید بهم منم رمزمو براتون تلگراف کردم .. راستی لینک شدید دوستم
رها
پاسخ
سلام عزیزم ازتون ممنونم،من هم شما رو لینک کردم رمز رو تلگراف کردم