، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

گل پسرم بزرگ شدی

1393/12/12 13:38
نویسنده : رها
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مردکوچکمحبت

سه سالگیت هم گذشت، بزرگ شدی و من همراه با تو بزرگتر،لحظه لحظه بزرگ شدنت برایم تجربه بود، همیشه می شنیدم که سه سالگی اوج شیرینی کودک است. حال من لبریز می شوم از این شیرینی، آن هنگام که به من می گویی مامان من دیگه بزرگ شدم و دستان و پاهایت را به بالا می کشی در حالی سرانگشتان پایت روی زمین است می گویی مامان ببین من بزرگ شدممحبتبغلبوسراضی


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم مامان آیدین
12 اسفند 93 13:59
رها جان سلام سه سالگی گل پسرت رو بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم همه لحظاتت سرشار از حس لذت بردن از بزرگ شدن و مادرانه های زیبا با پسر نازت باشه
رها
پاسخ
سلام مریم جان ممنون عزیزم لطف داری گلم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
12 اسفند 93 15:42
سلام رها جون مبارك باشه سه سالگي گل پسر و همچنين سه سالگي مادرانه هاي شيرينت من منتظر عكس تولد بودم
رها
پاسخ
سلام بانو ممنون عزیزم فرصت نکردم بگذارم،انشاا... بعداز ایام فاطمیه عزیـزمـــی
مامان محمدمهدی
13 اسفند 93 8:00
سلام جدا هم سه سالگی خیلی شیرینه، گوارای وجودتون. شاید هم شیرینیش برای مادرها بخاطر گذشتن از دوسال سخته!
رها
پاسخ
سلام بانو شاید اینطورباشه، بچه ها تو سه سالگی خیلی تغییرات شیرینی می کنن که به چشم میاد ببوس نازدونه هاتو